tellervos

Direktlänk till inlägg 25 maj 2012

Allt faller på plats.....

Av Maria Haglund - 25 maj 2012 21:51

Tänk så enkelt livet vore om vi inte krånglade till det så inihelv.. som vi gärna gör det.

Har haft ett långt samtal med en underbar människa som har gett mig horn i pannan. Varför ska jag " stå till förfogande" för andra som inte gör det för mig......NOOOOOOP nu är det slut på det.


Jag har en plan: Först ska JAG.... sen ska JAG...    


Idag har Trizz fått smaka på duschen, han skötte sig med bravur det lilla   Shoggi den   fick ett träningspass i värmen å vi hade superkul. Fast svettigt var det, jag svettas hellre än att jag fryser.

Älskade Svea bara löper och är gooooo.


Robin drog på fest istället för å se ngn halvtråkig film med morsan........jag fick iaf se honom nåra timmar. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Haglund - 19 november 2016 09:16

Kan man få nog av spänning i livet? Ibland sätter jag mig ner för att fundera varför saker händer lite för ofta. Speciellt när man känner att livet går framåt och att målet som man har satt upp närmar sig. Vill man för mycket så man blir slarvig? ell...

Av Maria Haglund - 30 december 2013 19:56

Blickar tillbaka och ser på det gamla året med nöjdhet, många av mina mål blev uppnådda.  Tex: Ny inriktning i livet   Shoggi har Godkänt vallhundsprov. Shoggi är startad och tävlad i Elitlydnad. Huset såldt. Sen finns det flera saker som...

Av Maria Haglund - 17 augusti 2013 11:18

Många tankar och funderingar for genom mitt huvud angående hunderiet....  Mitt största mål med mina hundar är att vi ska ha roligt tillsammans, inte för att förverkliga mig själv.  Att göra mig hel handlar mer om mitt förhållningssätt till mig sj...

Av Maria Haglund - 12 augusti 2013 08:55

Jag har kommit på plats..... Livet har blivit enklare att leva och känner att viljan och orken finns.  Mitt stora intresse vallning har väckts något enormt under sommaren. jag har tyckt det varit kul men så svårt men nu har många bitar lagts på p...

Av Maria Haglund - 18 februari 2013 08:35

Efter några tunga, tråkiga, ovissa månader så händer mycket på en och samma gång.  Huset har fått en spekulant, vilket gör att jag kan komma vidare. Mamma har frisknat till. OCH.... Lilla    Shoggi och jag är uppflyttade till Eliten i lydnad....

Presentation


Här kan du läsa om mig och mina hundar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards