tellervos

Direktlänk till inlägg 1 januari 2012

2012 Nytt år........

Av Maria Haglund - 1 januari 2012 12:40

Ja då var 2011 borta, vilket är skönt.

Summan av kardemumman fanns det bara ett ljus i mitt liv detta år, annars har det varit kämpigt. Framför allt ekonomiskt och mentalt. 

Jag har äntligen öppnat min ryggsäck och börjat packa upp, för nu ska gammal skit bort !!

Under 3 veckor har jag lärt känna underbara människor, som har gett mig ett nytt sätt att se på livet.

Jag vill tacka Linda-Marie Werme-Hansson, Annelie Johansson, Marie Pettersson och Camilla Dahlgren.

Ni är GULD värda, ni har gett mig livet tillbaka. 

Men nu är det 2012 och jag har döpt det till "Mitt år" INGEN ska kunna ta det ifrån mig!

Så se upp därute !!

Jag önskar alla en GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET.

     



 
 
Lillan

Lillan

1 januari 2012 14:49

Verkar som 2011 har varit ett tufft år för många av oss. 2011 har varit ett år som jag inte önskar min värsta ovän ens, det ena efter det andra har matats på och tillslut ser man inegn ände på skiten. Jag hoppas precis som du på ett mycket bättre 2012! Håller tummarna för att både du och jag får ett bra år=)

http://vattenhunden.wordpress.com

Maria Haglund

2 januari 2012 13:30

Ja vi håller tummarna. Ska kolla på maten.
Kram

 
Ingen bild

Annelie J

1 januari 2012 15:14

YES packa upp i lagom takt tjejen:)) För nu är det ett nytt år att se fram emot:)) Varje beslut är åt rätt håll, se framåt och inte bakåt:))) Ett trappsteg åt gången:))
Finns här för dej vännen:))
Kram kram Annelie m flock..

Maria Haglund

2 januari 2012 13:31

Vi tar det i tur och ordning. KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Haglund - 19 november 2016 09:16

Kan man få nog av spänning i livet? Ibland sätter jag mig ner för att fundera varför saker händer lite för ofta. Speciellt när man känner att livet går framåt och att målet som man har satt upp närmar sig. Vill man för mycket så man blir slarvig? ell...

Av Maria Haglund - 30 december 2013 19:56

Blickar tillbaka och ser på det gamla året med nöjdhet, många av mina mål blev uppnådda.  Tex: Ny inriktning i livet   Shoggi har Godkänt vallhundsprov. Shoggi är startad och tävlad i Elitlydnad. Huset såldt. Sen finns det flera saker som...

Av Maria Haglund - 17 augusti 2013 11:18

Många tankar och funderingar for genom mitt huvud angående hunderiet....  Mitt största mål med mina hundar är att vi ska ha roligt tillsammans, inte för att förverkliga mig själv.  Att göra mig hel handlar mer om mitt förhållningssätt till mig sj...

Av Maria Haglund - 12 augusti 2013 08:55

Jag har kommit på plats..... Livet har blivit enklare att leva och känner att viljan och orken finns.  Mitt stora intresse vallning har väckts något enormt under sommaren. jag har tyckt det varit kul men så svårt men nu har många bitar lagts på p...

Av Maria Haglund - 18 februari 2013 08:35

Efter några tunga, tråkiga, ovissa månader så händer mycket på en och samma gång.  Huset har fått en spekulant, vilket gör att jag kan komma vidare. Mamma har frisknat till. OCH.... Lilla    Shoggi och jag är uppflyttade till Eliten i lydnad....

Presentation


Här kan du läsa om mig och mina hundar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards