tellervos

Alla inlägg under januari 2012

Av Maria Haglund - 7 januari 2012 17:32

Ego sum Maria

Det är lätt att säga att man ska ta sig i kragen..... men om man ingen krage har att ta sig i ....hur gör man då??


Vackra Svea har alltid varit "mycket" , efter min älskade och djupt saknad  Lokas himmelfärd.

Har Svea fått en inre frid, fortfarande full rulle och en livsnjutare. Hon vaktar vår gård som sig bör för en briard, men likväl slutar hon "- Jasså va det bara du"  Kryper gärna upp i sängen, för att sen breda ut sig och ta över hela sängen. 

Hon slickar en i ansiktet tills det gör ont, efter en sån behandling behövs inga ansiktsmasker eller peeling.

Har hon hittat sin krage??

Eller har det med att hennes energisugande syster är borta??


Energitjuvar : Hur är en sån? är det individuellt? Vilket skede i livet man lever i? Låter jag folk stäla min energi?

Finns säkert hur många frågor som helst man kan ställa sig. 


Förändringens tid 2012 är här.

Jag ska lära mig att leva och hitta min inre frid.

Njuta av mina hundar och livet.


Ego Sum Maria

Av Maria Haglund - 1 januari 2012 12:40

Ja då var 2011 borta, vilket är skönt.

Summan av kardemumman fanns det bara ett ljus i mitt liv detta år, annars har det varit kämpigt. Framför allt ekonomiskt och mentalt. 

Jag har äntligen öppnat min ryggsäck och börjat packa upp, för nu ska gammal skit bort !!

Under 3 veckor har jag lärt känna underbara människor, som har gett mig ett nytt sätt att se på livet.

Jag vill tacka Linda-Marie Werme-Hansson, Annelie Johansson, Marie Pettersson och Camilla Dahlgren.

Ni är GULD värda, ni har gett mig livet tillbaka. 

Men nu är det 2012 och jag har döpt det till "Mitt år" INGEN ska kunna ta det ifrån mig!

Så se upp därute !!

Jag önskar alla en GOD FORTSÄTTNING PÅ DET NYA ÅRET.

     



Presentation


Här kan du läsa om mig och mina hundar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards