tellervos

Alla inlägg under november 2011

Av Maria Haglund - 18 november 2011 15:58

.....en fasligt massa saker. Shoggi har tävlat endel, Svea har plockat cert, Taylor bor hos en familj som har tiden som jag inte hade för henne och min stora, stora sorg Loka finns inte vid min sida  .

Det gör så ont fast jag vet att jag gjorde rätt i att låta henne slippa mer smärta. Det var den svartaste dagen i mitt liv, Loka och jag var ett.

Fast jag förbannade henne rakt upp och ner, hotade henne med indraget veckoben, inte få sova i sängen så var det ändå min älskade Loka. Kanske det va som så att jag var hennes människa   jag hade gärna varit det igen !

Nog om det 

Shoggi och jag har gått vallkurs och vi har riktigt, riktigt roligt. Tyvärr har inte pengarna och orken räckt till så vi får försöka oss på ett vallprov till sommaren som kommer   . Har funderat på att para Svea men det är INGET som jag har spikat. Vi får se !

Svea har utvecklats mycket sen Loka försvann till himlen, bara till det positiva. Härligt social och en riktig myshund, Lugn är inte riktigt sant men mycket harmonisk. Hon t.om lyssnar fast hon springer som om  va efter henne.

Nu ska vi ha en mysig fredagkväll, ha det gott alla där ute i cyberspacen.

Ovido - Quiz & Flashcards